torsdag den 5. juli 2012

Endelig fik jeg den læst!



Så fik jeg den endelig læst.(Hvis I har læst mine andre indlæg om bogen, har I helt klart en idé om, hvor længe jeg havde glædet mig til det) Nå, men jeg fik endelig læst "City of lost souls" - Cassandra Clare!!

Og den var sååååå god!!!! Det er bare så mega ærgerligt, at der så langt tid til den næste bog i serien = "City of heavenly fire" Den kommer først ud d. 14 marts 2014!!! Gud, hvor er der altså bare lang tid til.
Hvis I ikke har læst serien, så vil jeg helt klart anbefale jer til at komme igang med det samme!

Håber I har nydt de første 6 dage af sommerferien. Det har jeg i hvert fald.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også lige læst den færdig idag! Og man har bare lyst til at spame Cassandra Clare for at få hende til at udgive 6eren NU! ;-)

    SvarSlet
  2. So true! Men på den anden side vil man jo gerne have hende til at skrive en "killer" book! Så hvis hun har brug for to år for at gøre den perfekt, jamen så må vi jo vente *snøft* ! :)

    SvarSlet