lørdag den 30. juni 2012

Sommerferie!

Endelig er sommerferien kommet. Det var godt nok også på tide. Den sidste måned og halvanden, når mit vækkeur har ringet, har jeg bare tænkt :"Nu igen??"

Hvis I har læst mit indlæg om "Sommerbøger" Så ved I jo, at jeg fra i dag af starter med at læse chik-lit. MEN jeg har ventet med at læse "City of lost souls" - Cassandra Clare til at jeg havde tid, hvilket vil sige, at jeg bliver nødt til at allerede at bryde mit løfte, da jeg lige skal læse den bog først. Men bagefter skal jeg nok gå igang!

Jeg har allerede fået en masse bøger hjem fra biblioteket og jeg har også allerede læst to af dem, da jeg ikke lige havde noget at læse i her den sidste uge op til sommerferien.
The Duff: Designated Ugly Fat Friend
De bøger, som er kommet hjem og som jeg ikke har læst er:

"Twenty boy summer" - Sarah Ockler.
"Along for the ride" - Sarah Dessen.
"The secret year" - Jennifer R. Hubbard.
"The last little blue envelope" - Maureen Johnson.
"The sisterhood of the traveling pants"- Ann Brashares.
"The truth about forever" - Sarah Dessen.
"Something like fate" - Susane Colasanti.


Og så har jeg også lige min egen bog:
"Duff" - Kody Keplinger.


Men jeg skal have lånt en masse mere, for det her er SLET ikke nok!

God første dag i sommerferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar