søndag den 15. juli 2012

"Stay"- Deb Caletti.



Så her for nogle dage siden blev jeg færdig med bogen "Stay".  (Hvis du læser videre herfra, kommer der nok en spoiler eller to)

Se, jeg ved ikke om jeg er den eneste, der har det sådan, at når lille Danmark bliver nævnt i noget fra England eller USA kommer jeg helt oppe og køre! Hvilken ære.... Bortset fra at i denne bog bliver Danmark nævnt, da den mandlige hovedperson er fra København. Men han viser sig så at være psykopat.... Ja. Dette er der blevet lagt op til lige fra starten, men jeg havde dog et lille håb om, at det ikke ville ske, men... Det gjorde det.
Det utrolig ikke? Endelig bliver DK nævnt i en større sammenhæng, men så bliver vi totalt udstillet som nogle dumme skiderikker.. (yes, ingen bandeord her... Jeg prøver at holde sproget pænt. Undskyld, hvis det har slippet et par gange...)
Måske er vi heldigere næste gang??? Let's hope so!

Så jeg håber I har nydt de dejlige dage i sommerferien. Der er heldigvis stadig nogle uger tilbage! Thank God!

PS.
Så jeg tænkte på om jeg skulle finde på et eller smart afslutnings halløj? I ved ligesom i "Gossip girl" bøgerne eller serien var hun afslutter med XOXO Gossip Girl.
     Måske har jeg et næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar