torsdag den 20. september 2012

Længe siden.

Okay, jeg indrømmer det, jeg har været lidt på stand-by den sidste måned. Jeg har sådan set ikke haft travlt, men jeg har bare virkelig haft svært ved at tage mig sammen til at gøre noget. Jeg er rent faktisk lige nu i gang med at udskyde noget, som skal gøres.... Jeg skal have kigget min danskestil igennem, for den skal afleveres i morgen... og jeg skal have skrevet min engelskstil, da den stil afleveres på torsdag i næste uge. Kender I det med at blive stresset over de ting man ikke for gjort, sådan har jeg det lige nu konstant! 

Nå... Hvad er der sket siden den 6. August (sidste indlæg) ? Mit problem er, at der ikke ligefrem er sket noget spændende at blogge om. Jeg kan fortælle jer lidt om, hvad jeg har læst på det sidste? 

Jeg har rent faktisk en anbefaling til alle bog-elskere! Jeg har nu læst to bøger af Nicholas Sparks, og det har været en fornøjelse! De to bøger jeg har læst er "The notebook" og "The last song". Så ham vil jeg stærkt anbefale, og jeg skal heeelt klart have læst noget mere af ham! 

- Keep on reading! (Læg lige mærke til, at jeg fandt på noget afslutnings halløj!) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar