mandag den 6. august 2012

Brønderslev forfatterskole

Så, der er ved at være noget tid siden, jeg sidst har lavet et indlæg.
Men er der nogen af jer, som nogensinde har hørt om "Brønderslev forfatterskole" ? Hvis ikke, så søg lige på det på Google.
For jeg ansøgte om at komme ind for nogle måneder siden og gæt - Hvor tror du jeg er lige nu??

Nå, men det er rigtig fedt. Det er på Nordjyllands idrætshøjskole. Og alle er meget søde. Jeg har en værelset kammerat og vi klinger rigtig godt. Udover hende har jeg fået 5 andre "Venner" (hvis vi kan kalde dem det, når du kun har været sammen med dem 1½ dag) så det er bare fedt.

Vi lærer en masse. Vi bliver undervist af tre forfattere. En af dem hedder Sanne, som har skrevet bogen "En dag skinner solen også på hundes røv" (eller noget i den stil) Og af en der hedder Tinna, som har skrevet blandt andet "Papirdrengen" hvis der er nogen der er bekendt med den??? Det var jeg ikke og det er jeg stadig ikke. Jeg ved bare, hvad den hedder.

Men for alle unge skriver derude, hvis der overhovedet er nogle der læser min blog?? Så prøv at tjek ud!

Så jeg har tænkt lidt over det der motto halløj?? Og der er stadigvæk ikke rigtig kommet noget?? Ærgerligt.

God læse lyst til alle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar